2010-08-07
 18:44:51

för- och nackdelar...

Nu blir det fiilm med Becca och Carro :D

Men först ska de två rackarna komma hit, de har varit hemma och ätit så.

Lista på för- och nackdelar på min ensamma vecka:

Fördelarna:
  1. Jag kan äta vad jag vill, INGEN FISK TACK.
  2. Jag måste sköta allt själv nästan, känns lite ansvarsfullt ju, eller hur?
  3. Jag kan bjuda hem någon folk. (Haha någon folk..)
  4. Ha hög musik och springa runt och skrika och dansa utan att någon bryr sig, kanske att grannarna + random folk ser mig om jag springer nere, våra köksfönster är som skyltfönster ju...
  5. Jag kan sova vart jag vill, KANSKE PÅ GOLVET, FÖRSTÅR NI VILKEN FRIHET?! Haha skoj.
Nackdelarna:
  1. Jag kanske blir rädd för ingenting och bara skriker hysteriskt, ganska vanligt men...
  2. Jag kanske blir så van och tycker det är så roligt att vara ensam hemma så jag blir lite sur när de kommer hem så jag skriker "NOOOOOOOOO" i slow motion.
  3. Folk kanske kommer hit utan att jag bett om det och sedan inte går härifrån. Det ska inte hända. (Ska ha låst nästan hela tiden så försök inget.)
  4. Jag måste städa upp allt i veckoslutet.
  5. Jag kanske saknar familjen.

Det är jag som kommer vara mannen och hemmafrun i huset vecka 32!
Rebecca kommer att vara städerskan!


pper
PUBLICERAT: 2010-08-12, 16:16:54 | URL: http://pernilsson.webblogg.se/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: