2010-08-08
 00:07:23

busen tigerrrr :D

Aw vet ni vad vi har köpt?! EN KATTUNGE :D!

När familjen kom, inte karrå men, så sa pappa glatt typ
"liten" sen visade han med händerna, och jag tänkte
"Men vaa, har de köpt en till hund eller vad är det han menar..?

Jag och Carro stod på balkongen och klippte min lugg haha :D

Sen gick vi ner och jag blev så glad, men samtidigt lite sur eller jag tänkte "Hur ska jag kunna ta ansvar för både Moa och Tiger (katten då)?!?!" Men det går nog bra, får vi hoppas...
Jo men varför inte egentligen? En liten katt gör nog inget..?

Så söt buse är han.

Just nu lyssnar jag på musik jag inte lyssnat på på jättelänge från min spotifylista, ASBRA MUSIK JU! :D

Kunde inte riktigt ta kort på Tigerrrrn för han sprang bara iväg när jag försökte...

Det är han iallafall!


Sen lite bilder från när vi kollade film.
Carro åker hem till Stockholm imorgon tidigt och sen ses inte vi på ett år :(..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: