2010-08-09
 23:33:24

dagens outfit,HAHAHA

Idag skulle ju jag börja med dagens outfit h3h3 så det blir väl så då.
Tänkte lägga upp den innan tolvslaget så nu måste jag skynda mig!

Idag var jag, Mikaela och Frida på gym, Mikaela sprang och Frida höll på med något konstigt.
Jag satt bara och filmade haha :).

Sen efter ett tag gick jag och Frida och köpte godis, sen gick hon och jag till Mathilda, vi gjorde inte så mycket och åkte hem någon gång vid nio ungefär.

När vi var i Finnerödja lämnade vi av Frida sen åkte vi till Mikaela och jag skulle hämta min plånbok, hon var ensam hemma så jag stannade där ett tag. Sen gick jag hem efter en halvtimma eller något.

Nu sitter jag här och kollar på Sex and the City :D.
Ska lägga upp bilder så ni får något att kolla på, haha.

HAHAHAH, snyggt affro och allt...
Ganska dålig bild också.
Blir bättre senare i veckan så håll ut!


frida
PUBLICERAT: 2010-08-09, 23:44:14 | URL: http://ffridaenoksson.blogg.se/

hahah ja, den va skit ful xD

såg ju ut som ett lejon :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: