2010-08-06
 22:59:49

YEEEEEAH!

Tjääu, orkar inte berätta om dagen, inget speciellt hände så.

Men en sak ska jag berätta och det är att jag är ensam hemma 14 - 22!
Ska inte med till Finland för att, något.
Förstår ni vad kul det ska bli eller?!
Jo, angående den där saken ni fick rösta på, jag kom på att även om jag ska börja med det så kan ingen ta kort med min mobil, och vill inte att någon annan ska ta med deras mobil.
Men det fixar sig, se till att rösta nu bara.
Jag får väl ta med självutlösaren eller något, vi får se.

Men nu tänkte jag kolla TV, Sex and the city u know :).
Om det är nu ens..?

Orkar inte ta in bilder från mobilen så tar från camen.

Försökte se lite mindre fjortis ut men det gick verkligen inte just då.
Och nej jag trycker inte fram brösten,
ser bara ut så konstigt nog för att jag böjer huvudet.



Sen Love the way you lie, musikvideon :)
Vet inte om inlägget ska vara i musik eller videos?
Tog iallafall musik, hatar att ha beslutsångest :(

Megan Fox <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: