2010-12-05
 22:07:23

hästflickan var inte som de andra, hon hette sonja


Heeeej, har varit lite off men nu är jag on, haha?
Sitter och äter glass och lyssnar på musik, duschade preciis.
Ska snart se på film men tänkte att jag kan ju skriva lite först såååå here we go.

Igår lanade jag ju med becca, eller kanske inte borde skrivit "ju" för jag skrev ju inget om det.
Vi skulle ut på natten för att jag skulle döda henne i snön men då frös vi så jag gjorde aldrig något utan vi sprang bara runt lite halvnakna.
Chilla hela natten tills halv fem då vi var gaanska så trötta så vi gick upp och sov.

Idag spelade vi lite på morgonen, klockan två.., sen kom Mikaela också.
Hände inget speciellt förrän vi kom på att vi ville sola så då drog vi ner och solade och jag hann plugga lite då också.

Imorgon ska vi till Laxås bibliotek med klassen, vad vi ska göra där vet jag inte men så är det iallafall, gissar på att iallafall 5 st kommer glömma bort det..? Hade inte heller kommit ihåg det om inte Hanna hade skrivit det förut <3!

MJAAAAo det blir inte mer intressant så jag ska ge upp nu och kolla på A Serbian Film!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: