2010-12-20
 19:52:02

sonja <3 henke


Tjenareee!
Chill dag i skolan.
Förrutom en grej, jag tänkte att jag ska prova något ovanligt, så satte upp håret i en liten bulle och så hade jag örhängen som jag inte har haft på 1000 år.
Så när jag kommer till skolan, och träffar Olle, han börjar skratta och bara:
"Hahaha du ser ut som en zigenare!"
Man bara "Jaha, tack?!?!"

Efter slöjden blev jag våldtagen av en istapp..

Aja men sen efter skolan var jag med Henke, Pard, Mikaela eller vad man nu ska kalla henne :D.
Vi hade såklart askul, eh lixom tiep vi har alltid det ;$.

Nu ska jag spela, WoW eller LoL är frågan?
Dilemma..
Haha just det, skulle ju inte spela LoL mer?
Schh ni har inga bevis på att jag gör det heller...

Är som alltid så seriös på alla bilder också.
JAaaaaaaaa men det var ju allt för mig, tjarå.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: