2010-12-03
 15:37:09

pälsinen


TJENNAA!
NU ÄR DET HELG OCH HUMÖRET ÄR JU NÄSTAN, iallafall, PÅ TOPP.

Igår var jag, Per, Frida och papi först i marieberg och sen Örebro på Plusgymnasiet och kollade om det skulle vara något för oss men det var det inte, inte för mig iallafall..
Efter Örebro åkte vi till marieberg igen för att leta jacka åt mig men vi hittade aldrig någon passande och någon som inte kostade mindre än 1000 kr så det blev ingenting.
Vidare till Kumla då och vi hade massa krångel med att hitta till JN, eller vi kom fel rättare sagt^^.
Sen var vi tvungna att gå ganska långt, men vi gick aldrig utan vi åkte bil, haha fettosar :D.
Skolan verkade bra förövrigt, man kan läsa kinesiska :D!

Idag var det ju skola, chill, bara att man blir kallad "pälsinen"..
Efter skolan följde jag med Josefiin, min man, hem en minut ungefär.
Drog hem sen och nu sitter jag här på min säng och snackar med några.

Ikväll kommer Frida hit och då ska vi lanaa! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: