2010-02-08
 17:52:41

bamdaa = bigassmfdissavanonyma

äntligen lite kommentarer, men anonymt?
förlåt för det här men är ni fega eller vad är felet att ni inte bara kan kommentera med erat namn? x)
måste jag vara tvungen att spåra era IP-adresser och kolla vart ni bor så att jag ska kunna lista ut vilka ni är..? tror ni inte att jag vill veta vilka som läser min blogg också?..
mathilda sa precis "du låter värsta sur x)"  haha och ja, jag är ganska sur... men bra att ni kommenterade iallafall! keep up the good work.


ah tja iallafall alla brajrökare ;)
sitter här hos mathilda, hon röker braj
det borde ni också göra...
okej?

nej men seriöst nu,
skola först, sen buss hem,
på bussen kom jag och becca på
en smart sak 


"det är svårt att visa vem man är i verkligheten genom ord"

hemma sen, säga hejdå till pappa som skulle åka till Hallsberg och sedan vidare med Luleå nattåg till Luleå dårå och sen vidare med buss till Kalix, sen därifrån till Övertorneå, haha han kommer fram imorgon... :E
ah tror ni sitter där och drar i ögat när ni läser, och samtidigt tänker "/care", but I don't give a fuck really...

hummer
nu sitter jag här hos mathilda,
och hon säger att jag ska följa med henne ut till köket och röka, LIKSOM DAH LOOOOOOOOOL INTE OKEEEJ? :s
glöm
:s
hihih
nej men puss på er
jag måste tydligen följa med och röka PASSIVT,
TÄNK, DET SKADAR MIG MER ÄN HENNE!!!!!!! KAN NI FÖRSTÅ DENNA SKANDAL?! ÅÅH VART ÄR DENNA VÄRLD PÅVÄG!?


carro
PUBLICERAT: 2010-02-09, 19:23:32

hur många läsare har du??:P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: