2010-02-03
 16:28:24

hihiii.

Shuuu,
kom typ nyss hem från skolan, eller det var ett tag sen men ändå vem bryr sig egentligen x)
Sitter och dricker kaffe och åt nyss kakaa (a)
Jag pratade med min käre kusin Veera på msn, eller jag gör fortfarande, var så länge sen jag skrev slash pratade med henne, längtar tills vi ska dit om någon vecka eller så + när vi ska dit på sommaren förhoppningsvis! <3 alltid så kul hos dom :D
Ahja nog med det, om jag skriver om det så längtar jag bara mer...

Men nu ska jag lära mig någon bra låt så jag kan showa off för karrå sen (a)


FÖRSLAG?




Fick btw reda på att någon av Veeras vänner läser min blogg, vilket skrämmer mig lite, hah, bara för att hon är från Finland...fast skulle vara mycket läskigare om någon från Kiruna läste den...


kaffeee, haha! :D


karrå
PUBLICERAT: 2010-02-03, 19:12:52

haha du, om du ska showa off får du ju ta en låt jag faktiskt hört.. (y);)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: