2010-02-24
 11:23:25

i finland 12.22, i sverige 11.22 = sonja smart

hejj, nu är det såhär att jag vaknade som vanligt sist, så mamma hade ställt fram frukost som hon påstår att jag ska sitta och äta här helt ensam? (det ska jag men...) viljami&lassi är ute och åker traktor med jukka skulle jag tro, eller så är de i den där saken där kossorna är, ladgård kanske det heter?..eller så leker de i snön med hunden, karrå&mamma är ute och åker skidor, veera&kaisa är i skolan, seija är på jobbet, och jag är ensam här i huset med katten och äter frukost ;o tror mamma skulle dra med mig ut och åka skidor sen? tror inte det skulle gå så bra...sonja, på skidor? nää. men nu ska jag äta färdigt och sen ska jag väl klä på mig och gå ut, chachaa solen skiner...nej men seriöst, skriver mer sen kanske ;) ska ju hem idag :( ...


Veera
PUBLICERAT: 2010-02-24, 17:45:37

mmm! miks piti lähtee jo tänää :( eilinen meni niin nopeee!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: