2010-02-26
 23:56:50

ny design, whatcha think?

Helluu,
visst är min blogg snygg nu? några ändringar kan ske i framtiden..
Tack vare per :D

Visst blev den snygg, eller vad tycker ni?

kommentera gärnaaa! :)

Ahja men nu iallafall, sitter här in tha sofa och installerar Media Go för er som ville veta, skulle hämta cappuccino tänkte jag men jag fastnade här.

Var ju hos per förut, vi, eller ja, han fixade min blogg och jag satt och kollade på för det mesta,
han kastade en oliv på mig och så smeta han in min släkting, en räka i mitt ansikte och på mina armar och UUUUUUSCH säger jag bara, sen gömde han min mobil, INTE OKEJ.
Men annars så var det inget speciellt, nu ska jag gå och hämta cappuccino medans den där skiten laddar, hejdå. :)

släng en kommentar om hur nya designen ser ut !    



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: