2010-02-22
 15:29:30

sonjas 200:e inlägg :D

helluu,
MITT 200:e INLÄGG :D
detta förtjänar.....en lång text :)

nej men kanske inte orkar skriva så mycket,
sitter på biblioteket i typ, kuhmoinen(?) vet inte vad det heter :E
men ah, är hos mormor, imorgon ska vi till kusinerna och sova där en natt, sen hem ;o
har tagit ungefär 200 bilder under resan oså och jag ska lägga ut alla, om inte fucking publishme cpar hemma som vanligt, men ska försöka fixa det där, bara för er skull :D

hmm inte så mycket mer att skriva, någon får gärna gästblogga, dvs ni som kan mitt lösenord ;)
mathilda? becca? per? jessica? mikaela? :)
vet inte vilka som kan mitt lösen men det är väl inte så jättemånga hoppas jag ;o?


nemen kolla vad jag hittade i arkivet :D



hejdå, och smsa tack. :)


Anonym
PUBLICERAT: 2010-02-23, 14:46:44

hej sonja de var länge sen kommer du ihåg mig? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: