2010-02-15
 21:11:53

uhuuu, 21.11

helluu,
vi har fixat datorn nu (y)
men allt är typ borta... ahja det är ju inte första gången vi får recover, och inte sista heller tyvärr.

imorgon ska jag till örebro OCH HÄMTA MIN MOBIIIL :D
med mathilda dessutom :D
sheat glad jag blev när karrå sa att den var färdig, men sen när jag kollade på ett papper om mobilen vad som var fel med den osv så stog det på pappret typ "reparationen av varan räknas vara färdig 20100216 hahaha, smart man får vara ;) ...fast, det är ju inte jag så ;o

ahja nu skiter vi i hur osmart jag är och så ska alla som läser bry sig om att jag pratar skype, eller ja lyssnar mer men, med typ... eric, jesper, timmy, oscar, robin, macke och typ, den sista vet jag ärligt talat inte vad han heter för han heter bara "!?!..!" på skype så, don't blame me...

och kom på nu att jag skulle ju svara på carros kommentar om hur många läsare jag har nu, jag har typ 20 st just nu men det är för att jag inte precis är så social på bloggen...och jag kom på vem det är också! caroline stenslätt, eller hur? :o
haha rätta mig om jag har fel (a)...

ahja nu ska jag kolla tågtider och massa!



inaaa
PUBLICERAT: 2010-02-17, 19:52:53

asså ditt hår är så jävla fint sonja!:O <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: