2010-02-20
 02:13:05

fredagsmys vaaa

helluuu,
sitter här övertrött och borde verkligen redan packat färdig såhär dags, men nä.

förut var jag med amanda, jessica och frida, vi kolla tv och tog kort oså, trevligttrevligt :)
lägger in dom bilderna vi tog, eller ja några iallafall, när jag får dom på fredag tror jag eftersom jag ska till finland imorgon och är borta tills torsdag :)

hahah fick också reda på att det var amanda som kommenterade mitt inlägg i onsdags, var nära på att skriva ett argt inlägg åt henne men sen när jag fick veta att det var amanda så förändrades ju allt x)

men ah ska nog packa lite nu, eller nej, det får bli imorgon, orkar inte är för trött, ni ville veta och det vet jag. <- PUNKT

nej men ska lägga in bilder från mobilen iallafall, det kan jag göra, sen blir det sovaaaa, och imorgon måste jag vakna typ 12 och packa, sen klockan 1 typ åker vi till örebro, hur vi kommer dit vet jag inte, sen buss därifrån till stockholm, och alla ni som läser min blogg:
SMSA OM NI HAR COMVIQ VAFN :D!
annars går det bra och ringa också :)
men bara tills typ 22 eller något för då är vi åkt över finlands gräns och då kostar det för mig om ni smsar/ringer så låt bli.


hiihi i nästa inlägg blir det bilder från idag och igår oså,
puss på er alla.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: