2010-02-09
 19:50:02

7/8 = jag = skills

Hej :D
Tänkte inte skriva något långt inlägg idag.
Sov hos Mathilda igår, mjauw, kanske lägger in lite bilder från det vi får se...
Skola idag, alla älskar mig när jag är sur..., nu webbar jag med becca, hon är söt.
Och pratar skype med frida :)

Det snöade förut :D
Snööö i mitt hjärta.

Håller på och ska fixa en header just nu, så ah, hejdå!

btw, fick 7/8 på mattediagnosen, vem är smart? jo amanda som hjälpte mig (a) :D
haha nej men seriöst, jag är ju också smart..?

och jag ska ha alla rätt på mitt matteprov
för det betyder att jag har rätt om mitt utseende
fråga inte


rebecca
PUBLICERAT: 2010-02-09, 21:01:12 | URL: http://rebeccassmile.blogg.se/

kollade på svt.se :)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: