2010-01-12
 17:06:18

:]

hey,
kom hem från skolan, i'm still alive, och tog en kopp kaffe, tänkte sätta mig och skriva på mitt SOarbete men orkar nog inte, det ska vara inne på torsdag -.-'
matte, tyska (?), SOarbete, engelska, ÅÅHHH JAG ORKAR INTEEEEE!
OCH TVn CPAR SÖNDER OCKSÅ, FUCKING CANAL DIGITAL!

lite damp måste man få ha, eller?

HAHAHAH OCH HAHAHAHHAAHAHAHAHAAAAA OU JAG ÄR BÄST, karrå höll på och försökte fixa med sladden så att den skulle funka, och så gick jag dit och bara tryckte till sladden till tvn och nu funkar det, HAHAAAAAA!
karrå: "haha biiatch"
sjöräka: "hahah karrå varför försöker du ens?"

. . .

PEANUT BUTTER JELLY TIME

tvångstanke, (family guy).


ah juste skulle skriva att dom som läser min blogg,
tydligen läser den,
förrutom per då,
som bara läser egenom lite snabbt,
han tycker att min blogg är tråkig att läsa
för att jag skriver så långa texter,
och han tycker att jag ska skriva
kortfattat,
MENAR DU SÅHÄR PER?!
ahja, det här är väl det enda
han orkar läsa i det här inlägget,
kanske inte ens det här,
nej juste,
nu blev det för mycket att läsa igen...
förlåt då :8


jauuuu men nuuu blire att kolla family guy,
skriva lite SO,
sen blir det nog WoW <3

puuuuuuss.










btw,
" :* "
ÄR SÅÅÅÅ MYCKET FINARE ÄN
" ;* "

+ att jag tycker att PER ska läsa det här,
och hålla med,
om att vi borde göra ett nytt "kick ass" videoinlägg
inom en snar framtid!?
OKEJ?


oså lite random bilder,
men ganska nya.



nu,
berättelsen om när jag skulle hämta glass
.....

jag gick ner,
för trappan.


jag gick till köket.

närmare...

HALLELUJAAAH

sen kom moa...

sen gick jag upp,
och åt glass.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: