2010-01-14
 20:39:10

ny design på g

tjäää,
har nästan skrivit färdigt SOn nu, det bra!

idag var jag på konfirmationen som alltid på torsdagar, sen gick jag hem i kylan och frös ihjäl<3

imorgon blir det skolan, och jag ser faktist fram emot det ;o
sen efter det blir det att åka hem, sen vara barnvakt, sen blir det väl att vara med mathilda, lovis, robin & typ någon av hans kompisar eller något, skriver väl imorgon när jag kommer hem (om jag gör det) vilka det var + vad vi gjorde osv.

men sitter och ska fixa nya bilder till datorn från mobilen, då kommer dom nog upp på bloggen, om jag orkar.
ahja nu ska jag inte skriva så mycket,
bara att jag ska kolla family guy lite nu, sen ska jag nog göra en video :)
byeeeeeeee.
<3

får bli en bild på becca sålänge :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: