2010-01-15
 22:44:23

fredag <3

tjäu,
ska skriva ganska långt inlägg hade jag tänkt,
det finns två alternativ:
läs, eller gör inte det.
HIHIH.

men ah,
först om dagen,
sen lite random,
och läsa tycker jag ni ska göra!

idag:
bussen till skolaan.
NO först:
disikera fårhjärta, uuuusch, eller jag gjorde inte det men ändå. jag började ärligt talat gråta för att jag mådde så illa, så jag sprang in till toan :'o
Tyska:
inget speciellt, var allmänt sur/ledsen/illamående bara...
mitt humör är som min statistik på bloggen: går upp och ner hela tiden.
Hemkunskap:
jag var duktig och gjorde glass,
josfiiiin&joel gjorde mat. inget speciellt där heller, var ganska glad iallafall.
Slöjd:
skulle vara duktig och sy ihop ärmen på min t-shirt jag håller på och syr, men DÅ SYDDE JAG SÅKLART PÅ FEL SIDA, bara att sprätta upp igen, det tog hela lektionen, kommer ju aldrig bli färdig känns det som...
Matte:
usch, fick skäll av pär för att jag&fredrik pratade om viktiga saker,
och pär bara "om ni två har tid att bara sitta och prata strunt så är grön matte rätt för er, förstått?!"
jahaja...precis.
Engelska:
skulle skriva tidningsartikel på datorn om ett kapitel i engelskaboken, orkaaaaa?
sen skulle jag skriva ut mitt SOarbete, men sen när jag jämnförde med hannas arbete så insåg jag att jag har en helg framför mig som jag ska skriva klart det på, 5 sidor ska det bli (på datorn).

sen bussen hem, åkte bara med tillbaka till Laxå igen, tvingade med frida också, för att jag hade lovat mathilda, skolkaren som var hemma från skolan idag, att jag skulle följa med henne tillbaka till Laxå och möta robin&lovis vid tågstation.
när vi kom fram till Laxå var lovis där, och sen satt vi bara där ett tag,
det blev tråkigt, jag skulle precis ta halv fem bussen hem men när jag stog i dörren påväg ut till den så åkte den iväg, TREVLIGT.
sen satte jag mig igen, fast sen blev jag bara sur/trött/irriterad på allt och alla så jag gick därifrån och gick till BK, själv, och satte mig, sen kom frida,lovis,mathilda&robin efter ett tag.
vi satt där ett tag, sen gick vi ut ett tag med folk, mathildas vänner, och stog där och lyssnade på när robin pratade om något, sen blev det tjugo i sex bussen hem, beställd buss, med bara en till i, och heheee en av oss fem var full, tänker inte skriva vem men. (jag).
den spydde på ett av sätena och det rann över hela golvet, fort ut ur bussen (tur att det hände så nära där vi skulle av) och så stog vi där ute ett tag, sen gick dom vidare till mathilda, frida gick hem och jag gick till fritids och hämtade viljami.

vidare hem och vara barnvakt åt viljami,
chips&dipp + en "fet" sonja + brusch
sen kom mamma hem nyss och jag har inte gjort så mycket, suttit vid datorn, vilket jag gör nu, hahaaa.

men nu ska jag lägga in bilder till bloggen.
PUSS på er som läste.
inte så mycket den här gången, eller?





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: