2010-01-19
 20:51:37

<3<3

tjeeu, någon?..
hade tänkt att ladda upp massa bilder oså, och skriva om lördag, söndag, måndag och idag. så det kommer nog bli ett ganska långt inlägg, hoppas jag.
Lördag: Jag, lovis & mathilda åkte till laxå för viljami skulle vara med lisa ett tag. vi va med per,
sen gick lovis & mathilda ett tag och jag stannade hos honom.

Sen efter det så åkte vi hem med karrå och då åkte vi hem till mathilda och va där, vi flumma runt som as, videon jag la ut är från i lördags.
Men sen efter ett tag kom patrik och jag vetefan vad han gjorde där men, han va där iallafall ett tag x) ..sen ringde vi amanda & mikaela och sa att dom skulle komma dit, och det kommer bilder från det också för jag & amanda tog kort, och sen tog jag massa kort, som vanligt, men ah.
Klockan halv 4 ungefär gick amanda, mikaela & jag hem. Då sa jag åt marcell att ringa mig för jag vågade inte gå ensam, så gjorde han det, och vi pratade tills typ, halv 5 ungefär, hah, natthumor...

mathilda var på korthumör, sööööööööt hon är.
mathilda älskar dig kära vän.



förlåt för att bilderna va snea, la in dom från mobilen.


Söndag: Vaknade helt skabb och tänkte "okej, jag ska inte göra något idag", så jag fixade en liten tv till mitt rum och låg och kollade film i stort sett hela dagen. Så såg ungefär min dag ut.


Måndag: Vaknade på morgonen och såg att mitt rum såg helt förskräckligt ut, haha jela bombnedslag säger jag bara...
ahja sen skola, värsta dagen på länge...
tog massa kort i skolan tror jag, och en video från den dagen också, som jag kanske lägger ut.
men annars var det nog inget speciellt tror jag inte, kommer inte ihåg riktigt.



Tisdag, idag: Skolan, en bra dag som oftast! loove.
Läxläsning med fredrik&per efter skolan, sen kom mathilda&jennie dit och satt och pratade med oss ett tag.
Efter läxläsningen gick jag&per hem till honom och sen gick vi till hans farmor och hämtade en projektorduk eller vad det heter och tog kort med hans systemkamera, riktigt kul! Efter ett tag kom frida också, då tog per kort på henne&mig.
<3 på dagen.


sådär, nu är det gjort, nice.
nu ska jag sova, godnatt!


rbeccaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
PUBLICERAT: 2010-01-23, 10:42:18 | URL: http://rebeccassmile.blogg.se/

vem har töntglasisar? :D<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: