2010-01-23
 16:55:48

<3

Heyy,
otroligt att folk fortfarande läser fast min blogg är helt öde ;o
Har inte bloggat på ett tag så jag kände att det var dags!
Ska fixa designen men har inte orkat än.

Var hemma från skolan torsdag & fredag, låg och kolla tv hela dagarna, sooft.
Men igår drog mathilda med mig till laxå, och jag skulle egentligen hitta på något med frida då så hon följde också med.
Vi åkte dit med bussen fem i sex med karrå också, tur att det inte var busschauffören (haha), och sen missade karrå tåget hahaa, okej inget att skratta åt men, hahaaaaahahaha. Tvångstanke.
Sen gick vi till BK ett tag och satte oss, men sen efter ett tag gick karrå, och jag, frida och mathilda gick till isak.
Människor vart man än vände sig hos isak:
cs, damp, skratt, foolk,
ganska nice jaau.

Sen gick vi och ställde oss utanför mirres hus och efter ett tag kom jonte, mirre, robin och robin dit,
vi gjorde inte precis så mycket, efter ett tag fick vi inte vara hos mirre så jag, frida, mathilda, robin och robin gick ut, iskaaaallt, jag kunde knappt stå rakt eller något men det var inte jag som var "påverkad"....
Efter ett tag gick vi till isak, vi fick nästan inte komma in men sen fick vi det efter ett tag, vi gick in i typ isaks gästrum och la oss i sängarna, det var fortfarande massa folk hos isak, men dom låg och kollade film inne i isaks rum och jag vetefan vad dom andra gjorde.

Klockan ett eller något hämtade mamma mig, frida, mathilda, robin och robin, hahah hon trodde att jag och frida var fulla för vi kunde ju knappt gå och jag pratade konstigt osv. ahja men hon skjutsade oss hem till mathilda, och vi la oss typ i hennes säng och robin och robin snackade om något roligt, jag och frida låg och skratta lite då och då, och mathilda sov/skrattade oså.
Sen hämtade mamma karrå i laxå tjugo över tre och efter det hämtade hon mig och hos mathilda och vi skjutsade hem frida.
Efter det gick jag och la mig direkt, var så fucking trött efter allt skrik och skratt, somnade nästan hos mathilda.

Kvällen = <3


Men nu sitter jag här i bara bh och jeans, ska snart "köttyxa" karrås foundation och ta på mig en tröja för david och johannes kommer snart hit, och då kan jag icke gå runt i bara bh och jeans.
Ska på bio senare med frida och kanske marcell, Snabba Cash :D och karrå, johannes och david ska på Sherlock Holmes så vi åker till örebro med dom, riktigt niice.

Bara för att publishmeskiten fuckar ihop så blir det ingen bild idag, men ska försöka fixa bilder från dom senaste dagarna imorgon.
Bye mina små läsare <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: