2010-01-24
 20:26:43

sonja <3 t9

Igår:
Frida kom hit någongång, Karrå, jag & Frida åkte och hämtade Johannes & David, sen vidare till Örebro.
När vi kom fram till Örebro och va inne i biosaken så såg vi att det bara fanns 4 platser kvar på bion och att hela världens befolkning (nästan, inte) stod i kön till biljettsaken, så jag & Frida gick till McDonalds och satte oss, Karrå, David & Johannes hade reserverat, smarta som dom är, platser till Sherlock Holmes, så dom gick på den.

Jag & Frida satt på McDonalds i ungefär en timma eller något, sen skulle vi gå hem till Marcell, vi köpte paj och skulle gå, krångligt med alla plånböcker och mobiler och allt skit, men sen så gick vi iallafall, vi gick en väldigt konstig väg, och när vi kom fram till slottet ungefär så märkte vi att jag hade tappat min kära Aino, som btw fyller 1 månad idag <3 , så vi fick gå tillbaka, och som tur var så hittade vi den, i snön, helt ensam :( .
Per och jag skickade ungefär 200 sms igår med bara typ random utvalda ord från t9, läskiga ord som inte är alls korrekt svenska eller något :'o läskiigt ja.

Men sen gick vi mot Marcell, och efter att vi hade frågat typ 300 personer efter vägen så hittade vi, HAHAHA, ah och så satte vi oss i lägenhetstrappuppgången och satt där ett tag, Frida skrev med honom på msn medans vi satt typ kanske 30 meter ifrån honom, sen kom han ut och satte sig med oss där i tappen i ungefär en kvart eller något, sen skulle vi dra hem så han sa att vi kunde gå ut oss från någon läskig bakdörr som ledde ut till något läskigt ställe, sen följde han oss för han fattade antagligen att vi inte skulle hitta, även fast det var "lätt" och då puttade han ner Frida i snön, sen drog han upp henne igen, och när vi skulle gå så kvävde han mig när han lyfte upp mig när han kramade mig, haha lite invecklat (eller något annat smart ord) det blev där, men det kan ni som läser leva med!

Idag har jag inte gjort så mycket, soviit, pratade nyss med Sefer i telefon, nu sitter jag här och äter nötterrrrr och ska snart äta chokladballs och prata med Sefer igen :)
niice

Nu blir det ett paar bilder!
Man ska kolla nerifrån och upp,
längst ner är det onsdag,
sen torsdag,
och längst upp fredag,
och bilderna är snea
bara för att jag ladda upp dom när jag var inne på mobilen.

Fanny på bilden ovanför.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: