2010-01-25
 23:14:39

örebro med peer.

Helluu,
kollade nyss statistiken och då blev jag vääldigt förvånad, 28 läsare som kom ur ingenstans just idag? ;o brukar ju ha ungefär 10 max kanske, eller ja, som sagt, det går upp och ner varje dag, men kul att veta att folk läser/kollar min blogg :D
28 läsare är ju typ ingenting, men med tanke på hur lite folk som har läst förut/läste för ett par dagar sedan så är det ju lite mer ja.

Örebro idag med Per, aaskul!
Vi gick till "lästräffen" och tog kort med dessie & paow. Haha vi tänkte skrika efter dom och typ skämma ut oss så att vi skulle hamna på bloggen, men då ska såklart fjortisfittan vara där, så det gick ju icke, åhhh hon förstörde allting. Men Per gick fram till dom och sa bestämt "DU, NU, KORT!" haha och dessie började garva... Sen gick jag och tog kort med dom, fast dessies ansikte blev suddigt för hon skulle ju såklart röra på sig när jag skulle ta kort, men ahja skitsamma, fick iallafall ett kort med dom, nu är jag cool va? ;o HAHA.
Men jag & Per lyckades ändå hamna på deras bloggar pga att någon tog kort på oss, (+ alla andra men), när vi stog där, och när jag loggade in så var det flera som skrev att jag var med på deras bloggar jag bara vafan ;o hahaa ah det var ganska kul iallafall.
Sen åkte vi hem, och när vi skulle cykla, HAHAHAHA, då trilla vi x) hahaha fan vad jag garva.
Efter det hämtade mamma mig vid ICA i Laxå, tillbaka till Finnerödjaa.
Hem -> Kaffe -> Tv -> Datorn -> Sova

Nu är jag snäll och lägger ut ett par bilder, från idag :)


känn er smygfotade från fönstret

bilden som är med på deras bloggar :)

Per är pimp, yää.
"Jag puttar omkull henne, du tar hennes skor, sen springer vi iväg!"
(vi är troligen bäst)


bevis på att jag kan posera.
(ser missbildad ut, och det gillar vi)



Godnatt kära läsare <3
Fortsätt läsa, även fast jag skriver så långa texter (a)
Skola imorgon, nu ska jag nog kolla lite tv, om jag inte fastnar här.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: