2010-01-26
 23:12:53

ingen mobil på 2-3 veckor = sonja död.

Heyy, mobilen är på lagning nu, så har ingen på 3 veckor, fattar ni?!?!? 3 VECKOR :'o

Men iallafall, jag och Frida var i Örebro idag, vi åkte dit med mamma och Viljami för bror min skulle till tandläkaren.
Först till Marieberg och lämna in min mobil </3
Sedan vidare till Örebro och vi gick till McDonalds, inte "donken", och flumma runt, eller vi satt ner men kolonE.

Efter det Marieberg en snabbis, Viljami köpte några spel och jag och Frida provade lite kläder, eller ja, två plagg.
Jag köpte en tröja, som jag inte kan ta kort på just nu, som det står "I am so blogging this" på, asnice :D .
Sedan Kumla snabbt, efter det hem och plugga lite biologii, har prov imorgon fast jag kan typ ingenting, vi får se hur detta slutar ;o

Ska duscha snart, och eftersom det är skola imorgon ska jag sova sen, fast före det ska Karrå fixa mitt håår.
Kanske lägger in bilder från min gamla mobil, den rosaa <3, om inte publishmesaken fuckar ihop.

nu blir det lite bilder från den rosa mobilen,
minnen <3
























Lovar att det kommer fler bilder från den mobilen imorgon eller senare, men måste duscha nu, godnatt <3 .


Classe
PUBLICERAT: 2010-01-27, 19:30:05 | URL: http://classe-kinzakenza.blogspot.com/

Det var ett skämt.Jag ska ta bort bilden nu ok:)


rebecca
PUBLICERAT: 2010-01-27, 22:32:39 | URL: http://rebeccassmile.blogg.se/

stockholm, arn & alla andra minnen!

i miss that.

kommer ihåg när du jag och mathilda var i laxå och tog typ kort på våra namn som vi hade skrivit i sanden på kanalskolan.

sånt man aldrig glömmer,

bästa vänner!

<3


rebecca
PUBLICERAT: 2010-01-28, 19:08:03 | URL: http://rebeccassmile.blogg.se/

yeah :D

vad har hänt med din aino :(?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: