2010-01-09
 14:25:58

för mycket örebro.

tjau, sitter hos simon nu med ellen&tom också, vi sitter bara här typ.

va ju i örebro igår, träffade fjortisfittan igen, dryga idjut, haha simon kasta nästan en stol på henne, eller ja, han typ, lyfte upp stolen och ja, hehe, hatar henne, jag har fan inte gjort något mot henne men hon hatar mej ändå? cp.
ahja, jag&frida skulle ju träffa simon&hans kompis vid H&M men dom kom till mcdonalds istället, då blev jag rädd för jag va inte beredd på att dom skulle komma dit. he-he. men vi typ gick till krämaren ett tag och satte oss, sen gick vi och träffade ellen&simon vid dendär emoaffären som heter typ, sahara eller något.
sen tillbaka till mcdonalds och sitta där,
sen gick jag&frida och skulle träffa simon åhrlin, vi satt där ett tag med honom&björn, pratade inte alls typ men ändå, och när jag tog upp mobilen så sa simon bara "åh, vilken klen mobil!" jag bara "va?" så då översatte björn det jobbiga örebrouttrycket och bara "det betyder att den är asbra" (kommer inte ihåg exakt vad han sa i slutet, tror inte det va asbra men något åt det hållet iallafall) jag tänkte bara "åhh gud vad jag hatar örebrouttryck!"
ahja sen gick vi tillbaka och satte oss med simon&jocke när simon&björn skulle ut och röka, så satt vi där ett tag, sen gick vi ut till, -30 grader typ, och skulle gå till bion bara för att frida skulle träffa simon och få en kram, så sött.
sen (haha ordet "sen" börjar bli lite uttjatat...) gick vi tillbaka till mcdonalds (i brist på något att göra) och då såg jag iza, eller ja, hon satt bakom mej, haha, men så satt vi typ där och pratade, oså ska ju såklart fjortisen komma igen, hehe, fast jag skrev ju där uppe vad simon gjorde när vi skulle gå ut därifrån till tåget, go simon.

sen hem till simon (varför ska alla heta simon?!), haatar nyhammar, och hahaha jag råkade knacka på fönstret liite olägligt, ellen&jag skrattade men simon tyckte bara att det va pinsamt x) ganska kul. men när jag kom hit då så kollade vi typ på tv och pratade.
sen skulle ellen&simon sova så jag fick gå tillbaka till simons rum.
simon låg längst in till väggen, ellen i mitten och jag längst ut, hahaa, sen skulle vi kolla på Them på min mobil, men då somnade simon så jag&ellen kollade ensamma, haha fick hålla för munnen för vi fick inte skrika, men det blev aldrig så läskigt så vi skrek aldrig.
sen efter fick jag panik så jag va tvungen att berätta en sak, sen började vi prata om massa saker fast jag berättade typ bara massa saker x) men det va skönt att prata ut lite.
sen somnade vi och vaknade typ 11 idag av att pappa ringde, störande ja.
haha och jag luktar tydligen gott när jag vaknar också :E enligt ellen.
sen typ gick vi upp och åt frukost, sen fixa, sen nyss typ kom tom, eller det kanske va ett tag sen?, men ahja nu har jag verkligen skrivit av mej, så kul, ahja nu ska jag va lite social mot mina vänner,
PUSS på er. byee.















KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: