2010-01-02
 17:09:21

grr

helluuu.. sitter häär, i soffan, jättekul, och kollar film, väntar på att hem dyra hem ska börja.. va ute nyss och följde karrå lite med moa, -14 grader ute men jag har typ ingen känsel i kroppen vafan. ahja jag bloggar från mobilen för karrå tog med datorn till david, dom ska lana WoW, vill också :(..ahja inget att göra åt. mathilda ringde nyss och sa att jag ska följa med till kumla och sova hos lovis, jahaja, då måste jag ju fixa mej lite snabbt, väldigt snabbt.. men ah, får se vad vi gör sen, kanske glömmer bort det som hände med pappa ett tag, hoppas jag.. men nu ska jag dricka kaffe och fixa mej, kanske bloggar hos lovis sen...bye <3

mathildas och min kaffekooppp :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: