2010-01-29
 16:25:44

gurfhijdkoplsa¨

tjää,
kom på imorse vad jag gjorde i onsdags, men det kanske inte är någon som vill veta? ahja men om man läser det här får man skylla sig själv, jag hjälpte mathilda att flytta in lite saker i deras nya lägenhet, INTE OKEJ ATT HON SKA FLYTTA TILL LAXÅ!

men idag:
skola, nerputtad i snön är inte helt okej heller.
senare kommer friida, vi är ensamma hemma hos miig :)

imorgon:
öppet hus - profil hela dagen - data
efter det kanske vi ska till folkets, men vill inte till den fucking fjortissaken så... vi får se om det bara blir örebro och typ, jag vet inte, vi får se imorgon gott folk :D

nu ska jag ringa frida, men före det ska jag leta efter PUK-koden till min väldigt gamla mobil som min bror har lyckats spärra,
skriver säkert något senare också,
men hejdå :)


mikaela
PUBLICERAT: 2010-01-29, 17:02:15 | URL: http://girlystar.blogg.se/

sonjii :) <333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: