2010-01-08
 01:36:57

hihihii

tjaa! ligger i sängen och borde egentligen sova nu med tanke på att jag måste vakna 10 imorn, men kom på att jag måste ju blogga vafan :D . idag va jag&frida i örebro, vi satt på McDonalds gaanska länge, någon idiot - även kallad fjortis lipade åt mej, kastade sen en leksak på mej, och efter det sa hon åt mej att sluta glo (bevis på att hon är en mogen 96a - fjortisfitta) . sen vi va lite med simon kovac :) vi ska till örebro imorn igen tror jag och va med simon + träffa simon åhrlin <3 om fjortisen är på "donken" imorn igen kan jag ju bara säga SHE IS GOING DOOWN . hehe. fast införsej, hon kanske kastar idomin på mej, och det vill vi inte va med om. efter örebro, om vi ska dit, ska jag sova hos simon med ellen :) . men nu ska jag sova innan karrå kommer och sprutar eld på mej ur hennes mun... sweet dreams. till den omogna fjortisen: "om jag vore du skulle jag sova med öppna ögon, jag vet allt vart du bor."



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: