2010-01-04
 23:20:37

örebruuuu.

tjuuae,
mjauu vart ska jag börja?
Mr.X lägger in apbilder på lite random ställen, men jag tog bort dom nyss, finns en kvar... eller två kanske..?

igår orkade jag inte blogga, för när jag skulle göra det precis så hörde jag att någon kom in genom dörren, och då kom lovis, mathilda, robin&blondy, och vi typ kollade film, sen vid 5 gick dom hem till kumlaby, och vi somnade.
sen när vi vaknade klockan 14.03 så insåg jag att jag hade missat tåget till Örebro som gick 14.35, och det tar 25 minuter att gå från lovis till tågstation, så 5 minuter att fixa sig på, aaaaaah VISST.
så jag tvingade med mathilda till Örebro (hotade med att hon får åka tåg ensam till laxå annars) så vi tog tåget som gick 15.20 istället och i Örebro så väntade ellen&simon på oss på McDonalds, sen shoppa vi oså, och ellen måste verkligen lära sig att:
  1. Klara sig ensam ett tag.
  2. Stå ensam i kön till kassan.
  3. Betala något ensam i kassan.
haha ah, det är det hon måste lära sig x)

men iallfafall, sen åkte jag hem, med mathilda, och ellen&simon gick på bio :) .
typ klockan 20.30 eller något så gick jag&becca hem till mathilda för hon skulle färga sitt hår, igen...
det blev ingen större skillnad, bara hårbotten som blev rött...
sen kom jag hem typ, 22.25 kanske(?), och nu sitter jag här och dricker kaffe, ska snart spela lite WoW, sen ska jag nog sova för ska till Örebro imorn igen, med frida! :)

orkar inte hämta USBn nu, även fast den är typ 2 meter ifrån mej.., så bilder från när jag&mathilda sov hos lovis kommer väl imorn.
så...byebyee<3

blir en bild från nyår istället :) ...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: