2010-01-28
 19:07:45

sssssssssss

tje,
tänkte att jag skulle blogga lite för jag hann inte igår.
idag var vi i 8an i gustavsvik, vet inte riktigt om jag tyckte det var kul? jo men, lite kanske.
sen efter det var det konfa, sen hem, och då bestämde jag mig för att jag ska lära mig hey there delilah eller hur det stavas (a) jag är ju kickass så det blir inte så svårt ;)

skulle skriva ett långt inlägg för tänkte skriva om igår också, men kom på att jag kommer ju inte ens ihåg vad jag gjorde igår :'o
typ, nej, jo, jag kollade andra avenyn iallafall, annat kommer jag inte ihåg...

men idag, om jag hinner slash orkar så ska jag göra headern, och lägga ut lite mer bilder från min rosa mobil <3 .

SAKNAR MIN AINO :'(


bye så länge.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: