2010-07-01
 13:36:49

läsvärt!

Tjaa alla glada även fast jag inte ser er.
Nu är det så att ppppper har ändrat lösenord pga att en blogg hade försvunnit (hade 3), flera bilder var borta och min blogg dampade sönder eller något.

Sen har jag lite smått panik på att jag inte har kunnat blogga nu under midsommar men har en bra förklaring, VI HAR INTE HAFT INTERNET PÅ ETT TAG, visst är det hemskt?!
Så nu kommer ett alltför långt inlägg utan bilder eftersom att vi inte har någon dator och det dampar när man ska försöka från mobilen.

Sååå och oj nu fick jag frukost på sängen, trevligttrevligt!

Men iallafall, dagen innan midsommar var jag hos mikaela och vi hittade på massa bus, sen sov jag där.

På midsommarmorgonen gjorde mikaela frukost åt oss två, sen städade vi undan lite och efter det drog jag hem och duschade och bytte om och märkte att internet inte fungerade.
Jag som skulle läsa aftonbladet medans jag satt och fika i väntan på mikaelas mormor och morfar...

När de äntligen kom åkte vi och hämtade mikaela, sedan vidare till skagerns camping och där åt vi och ja inte så mycket mer, träffade en "ormjävel", efter allt det drog vi hem till mig och började göra sallad och sen kom becca också, så plattade jag hennes hår och sen gjorde vi i ordning sakerna vi skulle grilla och till sist fruktsalladen.

Efter det bar vi ut allt och hela bordet fylldes, mest med dricka men. (ungefär 10 l om inte mer)
Mamma grillade sakerna och jag, becca, mikaela, karrå och viljami samtalade lite, sen åt vi och skoja massa, efter allt bar vi in allt igen och då blev köksbordet fyllt med grejer istället, h3h3.

Sen till matilda persson med becca och mikaela, efter ett tag kom mathilda dit sedan kom vinct och kepan också. Mathilda drog ganska tidigt, likaså gjorde jag och mikaela. Hon och jag gick hem till mig och åt lite sallad och bröd med tzatsiki och melon, kollade lite film sen skulle vi sova i hyddan och det gjorde vi.
På natten sprang vi lite i bara tröjor, tur att alla är inne och sover klockan 3 eller vad säger ni?

Dagen efter var det en ny dag nämligen midsommardagen och då blev det kyrkan och hämta stipendium klockan sex, fick 500 kr!
Fick däremot inte gå till kyrkan i linne och kortbyxor för karrå och mamma, WTF typ.
Så jag hade inte något bättre val än att byta om till karrås studentklänning.

Efter kyrkan och den tråkiga gudstjänsten drog vi hem snabbt och hämta cykel och en varmare tröja, sen skjutsade karrå mig till skagerns camping och på parkeringen väntade mikaela som skulle hjälpa mig bära.

På kvällen träffade vi en bekant och flummade runt massor på natten när den bekanta hade dragit därifrån.
Sen sov vi i förtältet mikaela och jag.

Dagen därpå skulle vi sova där igen men så drog alla därifrån så vi drog hem till mig och kollade tv ett tag sen ringde mathilda och vi cyklade hem till hennes pappa och hämtade henne sedan for vi vidare till åbydammen och vinglade runt på bryggan, eller kanske inte men vi kunde gjort.

Sen till mathildas pappa och mathilda fixade sig lite sen till bron och träffa becca och hennes två kompanjoner ett tag.
Sen till mig och kolla på någon film och becca kom också ett tag, sen gick alla och jag kommer inte ihåg om jag somnade i soffan eller inte..?

Dagen därpå var dagen jag var med caroline första gången på länge, vi träffade becca också och när de två hade dragit hem kom mikaela och vi gick ut och pratade, sen hem och sova. FORTSÄTTNING FÖLJER.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: