2010-07-21
 02:29:19

natter

Helluu, idag har jag varit med Mikaela och Mathilda, det var jag igår också om jag minns rätt?.. Skitsamma.
Imorgon ska jag till Laxå och vara med Per, Elin och Albin, tror jag iallafall? Det är ju kräftskiva imorgon! :D

Är ensam hemma, scaryyy :'( , okej kanske inte men kanske lite? Nej, har ju min vakthund som sover just nu men :E
Nej nu ska jag inte tjata.

Just det, jag lär ju inte blogga så mycket nu på "sommaren" eller vad man ska kalla det med tanke på att inte solen är framme, så u knoow.

Puss och godnatt ni som ska sova, eller något.

Några söta bilder jag har tagit med cameeen.


rebecca
PUBLICERAT: 2010-07-21, 13:33:05 | URL: http://ah du vet

yes det är det också!!

men om du lyssnar på låten så har jag skrivit

om det till lite personligare.

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: