2010-07-07
 16:57:28

på vääg

Hellu, Stockholm var trevligt förrutom när det var otrevligt.
Berättar mer och kanske lägger upp några bilder någon gång, annars kommer de säkert upp på facebook.

Är på väg till Finland just nu, sitter vid en dator, och vi är framme om två timmar svensk tid och en timma enligt finsk tid. Vet inte hur man ska tänka då men kör på Finlandstiden med tanke på att vi är på finsk sida av Östersjön. 

Nu ropar de ut att de ska börja städa hytterna så ska börja dra mig neråt till dit jaaa.
Inte långt kvar tills vi är framme, vi kanske är det halv? Jaja skitsamma. 

Måste pissa så ska springa neråt.

PUSSSS på er och INGA SMS för då får ni stryk, ska dock ändra till flygplansläge men ändå.

Ha det bra och skriver väl om jag hittar internet någonstans eller troligen hos mina kusiner annars.
Karrå stackarn får försöka överleva också. 

Kommer hem den 18e annars. 
Hejdåå! :D

Till sist två snea bilder som jag tog för inte så jättelänge sen,
ni får helt enkelt vända på huvudet lite.
 


sonja
PUBLICERAT: 2010-07-08, 19:20:31 | URL: http://sonjakarttunen.blogg.se/

kom hem snart ? känner mig otroligt ensam... <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: