2010-07-02
 03:22:43

pussrnas

Ahtja eller något.
Dagen spenderades med massa olika men ändå samma gamla vanliga, fullt hus hos fanny som det alltid var förr.

Skönt att det inte hände något speciellt idag förutom att alle och malin är i finnerödja.
Hängde vid bron som verkade vara innestället idag.

Drog hem tidigt med caroline och vi kollade på benjamin buttons otroliga liv med ost höll jag på att skriva men menade ostbågar och godis.
Sen drog hon hem, eller tillbaka till sommarstugan iallafall och jag gick och la mig och läste färdigt en bok jag läst ett tag, sen aftonbladet, sen drog jag på musik i hörlurarna och skrev med massa folk.
Ni ska höra vad det dunkar här borta, ehee ja.

Men imorgon blir det förhoppningsvis bra väder och då drar jag och caroline och okänd person till stranden eller något och spelar volleyboll som jag tjatade om idag men inte fick jag min vilja igenom så klart...
Imorgon blir det andra bullar! *hoppas* Men ska upp vid tolv imorgon, ppph vad jobbigt med tidiga morgonar...

Godnatt med er och förlåt för att jag inte har någon bild att komma med men HELA SKITEN FUCKAR JU IHOP.
Känner att jag vill slå något.
Godnatt! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: