2010-07-02
 21:30:49

stockholm finland

Tjee, idag har jag varit med caroline, har inte gjort så mycket, vi kollade film och låg på bron i solen och pratade.

Ändrade planer på stockholmsresan; ska till finland på onsdag så drar ifrån carro och becca på morgonen vid fem ungefär.

På söndagen ska vi bara chilla när vi kommer fram.
Måndag blir det stan och sen på kvällen blir det att bada bubbelpool och chilla, film kanske?
Tisdag stan och sen Gröna Lund, vet inte hur men vi kommer komma in gratis för något med carolines pappa och det är ju nice.
Onsdag hämtar mamma, pappa och viljami mig från caroline sen åker vi till hannen och till check in saken, sen åker vi färja till kära finland och stannar där tills 18e tror jag. Blir nice.

Bild på carolines lillebror som sjöng så sött för mig, manboy sjöng han, brukar hata den men eftersom att han sjöng den var den söt!
Sen en på mig och Nova, carolines hund, <3 .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: