2010-07-26
 22:12:10

yeey

Hej, vet inte riktigt vad jag ska skriva...
Göteborg var nice, var bara med Mikaela på Liseberg, det regnade, vilken tur vi har!..
På kvällen blev det stan sen åkte vi och träffade alla de andra, frida becca ja ni vet kanske vilka mer. Vi var tvungna att byta massa spårvagnar för att komma dit, USCH kommer aldrig vänja mig vid Göteborg och deras äckelspårvagnar och allt vad det är.

Idag missade jag tåget hem, eller jag satte mig aldrig på det för trodde det skulle komma efter att det tåget som redan stod där åkte iväg, men så var det inte såklart utan det var "mitt" tåg. Skulle ju åka 1 kl hem men nej det blev inget sådant för mig.
Så blev att köpa ny biljett, dyr som en häst var den, sen vänta på tågstationen i någon halvtimma sen satte jag mig i tåget ungefär en halvtimma innan den åkte. UUUUUSCH på det också. Göteborgs fel att jag missade skiten...förstod ju ingenting där ensam som jag var.
Platsen jag fick var en i en gång för tåget var "fullt", bullshit, jela kärring vid kundservicen!!!!!!!!!!!!!!!
Var gråtfärdig på stationen redan och på tåget när jag satt ensam i någon sak med fem platser höll det inte längre. Om ni ville veta så att säga, men nu vet ni iallafall! SYYYYYYYYYYYYYYYYYND.

När jag kom till Laxå station var inte min chaufför där, Karrå, så satt där med bara linne och mjukisbyxor och frös, värmde mig med mitt hår men...Sen när hon kom var jag sur som en katt. Det tog evigheter till att jag kom hem pga alla möjliga skäl som jag inte orkar ta upp.

Sedan när jag äntligen kom hem la jag mig i soffan och sov lite, eller tio minuter ungefär, sen smsade Mathilda.
Pappa och Viljami kom hem med en ny cykel de åkte och köpte till Viljami lite random sådär så då kunde jag inte somna om som jag hade planerat.

Gick upp och tog mitt täcke, mina två chipspåsar och min 1.5 liters cola om ni ville veta hur mycket det var i, satte mig i karrås soffa sen kom papi med energidrycker till miiig.

På fredag åker jag och min bäste vän Mathilda till västkusten, TACK PAPPA SOM FIXADE SÅ JAG FICK <3..
Mamma sa nej, eller inte nej direkt men ändå nej, sen kom pappa upp med något att dricka till mig och sa
"viljami har ju fått en cykel nu, vad vill du ha?"
Han visste ju inget om att jag ville dit då än så jag sa
"jag vill åka till västkusten med Mathilda och hennes familj"
Så då frågade han mig lite saker och sa
"jo men det går ju bra"
sen gick han ner och jag sa att han skulle säga till mamma att ringa Satu, Mathildas mamma, sen pratade de och då fick jaaaag YÄÄÄÄÄÄÄyyyy!
Ska bli nice.

Nu ska jag fortsätta kolla tv, byee och hoppas ni läste allt x). Pussheeeeeeey.

Söt bild nej jo nej hej.


mathildaa
PUBLICERAT: 2010-07-27, 01:54:56 | URL: http://mathildaillikainen.blogg.se/

det ska bli bääääst (:

hoppas jag :o hihii :d <3


Anonym
PUBLICERAT: 2010-07-28, 10:19:30 | URL: http://tvminnen.blogg.se/

Det är så fint på Liseberg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: