2010-07-31
 02:50:47

rtjhrtjrtj

Hey, igår satt jag bara hemma vid TVn,
idag eller för några timmar sen åkte jag hem till Mathilda, ska sova här när vi nu ska sova.
På dagen var vi typ hos tobbe med några sen gick vi hem till johan och kolla film.

När vi kom tillbaka till Mathilda gjorde vi inte så mycket,
jag satt vid datorn och sjöng medan hon packade vilket hon inte gjort än, stygg flicka :@.
 
Sen helt plötsligt hörde vi att någon bankade på dörren och blabla och det slutade med att Mathilda laddade "pistolen", jag skrev ettetttvå på mobilen och hon smsade Johan och Erik och sen kom de nästan direkt.

Haha och det värsta var att vi skulle vara helt knäpptysta sen börjar jag garva som en häst när Mathilda lekte polis eller ni förstår?..stod vid ett hörn med pistolen + att jag garvade åt hela grejen och jag var ju rädd också, kan inte bli roligare. Fick hålla för munnen med en av Mathildas alla 100000 tröjor.

Johan och Erik är kvar här fortfarande, de trodde att vi bara skrev så för att vi ville ha sällskap men jag är inte direkt klädd för det h3h3.


Ahja nu ska vi se Andra Avenyn, imorgon, eller om några timmar åker vi till västkusten och är där några dagar.
tjtaråå eå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: