2010-07-28
 17:00:55

very intressant.

Helluu, var med Mathilda ett tag igår, vi var vid åbydammen och sen gjorde vi inte så mycket mer.
Jag drog hem och åt lite sen smsade Mathilda mig klockan halv elva eller något sådant igår och skrev en sak så jag frågade papi om han kunde skjutsa oss till Laxå för en sak och det kunde han så klart.

Så när vi kom dit var vi ensamma hos Mathilda så hon ringde Alex och Tobbe och då kom de dit sen gjorde vi inte så mycket som är värt att skriva.
Sov hos henne och vi la oss ungefär kvart i fem, halv sex kanske till och med?.. Whatever...

Idag ska jag inte göra ett piss, det är soligt ute men vad ska jag göra där?

Nu vet ni lite, nu ska jag äta chips och kolla på tv och fortsätta vara nolifer.
Puuuussssssssss.


I brist på bilder och pga att jag inte vill ta kort nu för ser skabb ut
så får ni en bild på mitt hår som jag inte ens visste att jag hade.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: