2010-06-21
 16:59:37

detaljrikt

Hejj, nu hade jag tänkt berätta om igår.

Vaknade typ halv åtta eller något och åt frukost osv.,
sen drog vi ungefär tjugo i nio och hämtade frida och david,
funderade ett tag hur det skulle gå utan vägvisaren johannes men det gick ju bra ändå tack vare mig.
Eller inte men haha.
Sen drog vi iväg och på vägen köpte david frukost och vi tankade.

Vi kom till själva elmia ungefär tio i tolv och sen gick vi direkt till toan -.-..nej men ja, sen gick vi vidare till hall D och till D32 där timmy och hans vänner satt och sitter fortfarande,
lämnade våra väskor där sen gick frida och jag + timmy och kolla runt överallt och ingenstans, karrå och david försvann till någonstans.

Vi hade ganska tråkigt i början men sen gick vi typ till deras datorer, och efter någon timma kanske började jag spela WoW, hann levla till sex sen orkade jag inte spela mer.
Vi gick ut till värsta stekarstället och jag vet inte vad vi gjorde där, andades kanske?..
Svårt att berätta vad som hände efter och så för vi gjorde massor och vem bryr sig om vilket ordning vi gjorde allt?.

Träffade marcell ett tag också, gick ut till någon stor gräsplätt där han skulle sova men det gick ju inte så bra för frida klagade bara x)
"finns det löss i gräset?, det är kallt!! osv." sött.

Under tiden vi var på själva dreamhack åt jag bara en tugga av fridas panpizza.
När det blev dags att dra hem skulle frida stanna och sova med timmy i hans familjs husvagn men det fick hon inte för några personer. Så vi stod utanför elmia i ungefär en halvtimma och diskuterade men sen drog vi och stannade i skövde där mcdonalds var stängt, typiskt. + att frida hittade en sak som hon inte fick behålla för "de vuxna", vi drog vidare sen har jag för mig att vi ändå hittade ett mcdonalds som var öppet i skövde, där åt jag som en häst, fast nä.
Haha stod i kön som om jag var full pga att jag var trött, hungrig och en till sak.

Sen sov jag och frida typ, eller vet inte om vi sov men blundade och jag tror jag sov iallafall, vaknade av att vi körde på en dålig väg där det var vägarbete, blev rädd haha...
Sen tankade vi och lämnade våra medresenärer sen åkte vi hem och jag la mig direkt i sängen och loggade in på msn sen somnade jag som en stock haha...

Det var väldigt nice på Dreamhack men inte som jag tänkte men det gör inget. Idag vaknade jag av att mikaela ringde..sitter just nu i soffan på en filt och under mitt täcke.
Ska troligen träffa mikaela senare och prata men vi får se vad som händer.
Puss hejj.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: