2010-06-18
 21:53:35

Gorby

Ja , eran Fred här igen, undra om ni gillar mina inlägg , ingen aning, eftersom ni kommenterar så ofta, eller hur ? ;) Men sånt är livet . Idag har jag bara tagit det lugnt, inte världens bästa väder ute, eller vad säger ni alla Jonas brothers fans ? <3
Fast nu på eftermiddagen/kvällen drog jag och flickvännen till Stureplan och åt middag på Vapiano, ni i Stockholm kanske känner till det stället ? Härligt iallafall .
Men nu ska jag nog gå och vara social med min fantastiska vidriga syster , Alice . Hon har ju köpt hem lite gorbys ... Eh nej . Hon har köpt hem jordgubbar som vi tänkte sitta och lana i soffan, eller ? Det är svårt det där .

Och för att avslöja lite dagens gossip så kan jag skriva såhär : Ellen, Sonjas emo polare, blev sur för jag nämnde henne i ett av mina tidigare inlägg, seriöst? Förlåt för jag gav dej så mycket skit Ellen,  ska inte hända igen ;)
Och så är Sonja kär, haha didn't see that coming ... ;)
Men i vem tycker jag inte över 200 personer ska veta ( hon har alltså över 200 läsare, eller? ) Ja, så ni får vänta ett tag innan den privata grejen kommer ut . Vi får hoppas på det bästa, vi andra . " De utstötta "
Hah nej men nu måste jag dra .
Ha det !


Bara jag som älskar den här komikern ? Christine Meltzer - en tänkande kvinna .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: