2010-06-26
 12:45:16

Jajaja ...

Hej allesammans, eran Fred här igen , lika mûnter som vanligt !
Igår var det midsommar och som vanligt blev det en awesome dag/kväll/natt .
Först på dagen åkte jag ut i skärgården med mina kusiner och c.o . Vi badade brutalt och stekte lite väl hårt ;) En härligt sillunch ingick också . Efter det blev det hem igen till kära Söder . Senare på kvällen drog jag och några andra till Tanto, där det mysiga förkröket ägde rum . Sen bar det av till Lussans feta villa i Djursholm där själva partiet var . Riktigt trevligt ! En midsommar utan dans runt stången går ju liksom inte, så såklart vi hade en sån ! Kvällen var riktigt riktigt härlig och tackar verkligen Lussan för denna storslagna fest, tack !
Hoppas ni andra också hade en underbar midsommarafton !

För övrigt åker jag med min flickvän och hennes familj till deras landställe imorgon . Det blir soft, men observera att bara MUSSLAN och Sonja kan blogga då ;) Vet att ni kommer sakna mina inlägg , men jag kommer ju tillbaka, om jag typ inte blir köttad av typ en huggorm på landet . Aja , vi får hålla tummarna .
Ha det bra !
Fred .


Midsommarstången hos Lussan - gillare - alot .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: