2010-06-13
 22:03:52

Krings krâns , eller vad säger ni ?

Tjo bloggen . Detta är Fredrik som har fått lov att blogga på Sonys blogg , narre ! Förra gången jag skulle blogga här failade jag lite . Eller egentligen var det Sony som faila, som inte sa att hon hade en annan fjortis blogg, den jag råkade blogga i alltså ...
Aja, nu sitter jag här i min STORA lägenhet med min syster och lyssnar på musik . Vi lyssnar på Ted Gärdestad, härligt va ? Nej ... Kollar också på en ny mobil, tror det kommer bli en Xperia mini pro eller HTC wildfire, vi får se, eller vad säger ni alla Hannah Montana & Selena Gomez fans ? <3 Eh ja .

Har ni ett bra sommarlov ? Det hoppas jag . Sony drar ju dock fekke varje dag , ackack, du får ta och lugna dej lite kvinna ... Nästan som Ina Gustavsson, ute och röjer vid Burger King varje helg ... Aja nu ska vi inte avslöja för mycket gossip här .

Nu ska jag fortsätta stalka Ellen, så ni får ha det bra .

FRED W .


Sonja i sina bästa tider, med sin dyra telefon.


Hela familjen vill ju bli mätt .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: