2010-06-19
 01:13:58

musslan

HEI!

jag har sova bort alla dagar sen i tisdas.. vill tbx.. vill till ______s<3
jag förstår inte..

sms från Zatorus:  Det är så jag känner oxo men jag ville inte säga  det för som du sa va det för tidigt. men har oxo funderat finns det nått som heter förtidigt? eller är det bara vi som inbillar oss? är det inte bättre och säga hur vi känner rakt av direkt ist för att vänta för att man inte tror att den andra är redo att missa changsen? jag brukar inte vara snabb men denna gång tänker jag vara det! jag rent ut sagt älskar dig! ifrån utsidan och in! hela vägen top till tå. du får tro på mina ord bäst du vill men nu har jag lättat på mitt hjärta!<3

juste finns det för tidigt? är det inte bra att säga som det är till personen direkt hur den en kommer reagera?
tror alla känner och tänker olika om det.. men ja. klart det kan kännas läskigt och som att allt går för fort men ska vi bara låta tillfället rinna ur händerna?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: