2010-06-15
 17:15:01

ny design

HELT NY DESIGN NU!

vad tycks? ;)
headern är inte färdig än, men men :)

MVH administratörerna på bloggen!


Julia
PUBLICERAT: 2010-06-17, 11:38:50 | URL: http://mcmonkeii.blogg.se/

fett cool! Älskar den! Skulle du kunna tänka dig att kanske hjälpa mig lite? Du måste såklart inte!



Förresten har jag en liten tävling på min blogg. Den går ut på att de kommande fyra dagarna ska ni vara inne på min blogg, och kommentera under minst tre av dagarna (något litet snällt räcker!). Gör du det kommer du få:

Bli följd av mig på bloglovin

Bli inbjuden Bloggsvar (www.bloggsvar.se)*

Få en till läsare (jag!) i minst fyra månader!

Jag tipsar ca 15 pers om din blogg!



Hoppas du tittar in och är med, kram!



*Bloggsvar är en gratis applikation på bloggen. Där kan läsarna ställa frågor till dig, anonymt eller ej. Det är lätt att fråga, och lätt att svara. Dock är det ca 4500 pers som står i kö för att få applikationen, om man inte får en inbjudan från t.ex. Mig!:) Vill du se hur det kan se ut så kan du gå in på min blogg www.McMonkeii.blogg.se och kolla längst upp i menyn!



Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: