2010-06-05
 16:03:00

fredaglördag

Helluuu, nu sitter jag här och tänkte lägga upp lite bilder från igår, var nere vid parken med frida och alle nyss, blev medtvingad av söta frida... 
Fler bilder kommer när frida skickar de vi tog med hennes kamera.
Vi satt uppe på ett "berg" och chilla,
lite svår "väg" upp och när vi skulle gå ner snubblade jag på ett träd på marken och tappade skon + det pissade jag nästan på mig, haha!
Sen låg vi och frös på en filt och kollade på stjärnorna, trevligt må jag säga.
Efter ett tag rasade allt det fina och alla blev sura och ledsna typ, ehee ah fråga inte...

Och för att förstöra era misstankar osv;
Ingen av oss var fulla.
haha någon som ser mikaela? ;)

haha stackars lilla frida trillade på vägen upp...

kommer inte ihåg vems det var men, h3h3...

MOOOO, eller hur älgar nu låter? :D

mee today, ehee orkade inte klä på mig något snyggt så blev såhär.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: