2010-06-06
 20:57:52

YÄäää

Tjenareee, nu blir det bilder.
Kvällen igår var trevlig,
satt i hammocken ett tag i solen och läste expressen, haha...hörde några ropa och det visade sig vara från parken?..tänkte "oj, ofta det hörs enda hit bort" men sen när jag var på väg till frida vid bron ungefär så hörde jag det igen, ehhhhhh ah tänkte att ni ville veta det.

Men sen åt vi iallafall med fridas familj + några, sen fixa vi oss lite sen drog vi iväg till laxå och disco.
Först när vi kom in var det jätteljust och ingen dansade och dåligt med folk och bläää, efter ett tag tänkte jag och frida köra igång allt men det fanns tyvärr för många laxåbor och jag är tyvärr alldeles för blyg...

Men sen kom alla igång och då var det väl kul..typ.
Efter det stod vi utanför ett tag, sen skulle vi vara med per och malin, men då började agnes prata med någon som kallades mogli (eller hur det stavas?..), eller hon frågade vem av dem som "hette" det, sen gick jag, jessica, amanda och frida med dem till kanal för de skulle sova där, så pratade vi med dem oså, sen stod vi utanför kanal och snacka om allt och inget, kul grabbs det där!
Sen kom karrå typ fem i halv ett och de gick in och sov.
Hem och sova jag också dårå.

Idag blev jag medtvingad ner till parken med elcykeln + frida, där träffade vi våra söta vänner som vann dessutom :D
Vi pratade med dem ett tag och de skrattade åt elcykeln :( hahah nej men ja...
Sen stack de och vi drog hem till mig och satt i hammocken, sen gick vi in och åt lite, sen drog vi upp till skolan, sen bron, sen hem.
Och såå nu vet ni vad som har hänt! :D

Nu blir det bilder, börjar med dem från igår och idag 
eftersom att bilderna från i fredags laddar fortfarande.

frida försöker bryta sig in i bilen pga brist av tålamod.

haha sötfrida fick låna "darins" jacka, ehee bra bild... 
ehee nattkäk.



bilder från idag, haha sötfrida igång här...

kolla vad jag hittade på bordet, eller i kanske.?


bilder sen i fredags..!








sen två video på det, HAHAHAHAHA söt hund + katt!!






FLER BILDER KOMMER I VECKAN, I PROMISE <3


Martin J-Rietschel
PUBLICERAT: 2010-06-07, 14:03:08 | URL: http://martinrietschel.blogg.se/

Menaru mig eller den som kommenterade under?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: