2010-06-27
 12:20:27

Vad är detta ?

Ja, Fredrik här igen och måste bara skriva lite va . Vad är detta för blogg egentligen ? Typ 5 läsare per dag . Narre !
Aja ... Igår var jag på bio, Terror on Elm street . Väldigt bra faktiskt , se den ! Efter filmen spårade dock Ebba ur , jag fick inte nudda henne för hon var så jävla rädd , och så kom någon svartklädd man och jagade henne sa hon . Hm ...

Iallafall , idag åker jag och innan tänkte jag faktiskt berätta lite om mej själv . För dom flesta som läser denna blogg har ingen aning om vem jag är .
Jag heter ... FREDRIK WALLIN, är 17 år och bor på Södermalm i Stockholm . Bor i en lägenhet med min 24åriga syster Alice . Har även en bror , som också bor i Stockholm . Jag går ellinje på St:eriks gymnasium på Kungsholmen , fast mitt drömjobb är diplomat . ( fail ) Jag älskar musik och film . Festa, umgås med mina vänner och min flickvän ligger också väldigt högt upp på min gillare - alot lista . Jag är halv amerikansk och min pappa bor i USA . Åker dock och hälsar på honom nästan varje lov .
Hemma i Sverige har jag och min syster även en extra pappa . Skälet till det är att våran mamma inte kan ta hand om oss . Av flera anledningar .
Nu har ni fått en liten inblick i mitt underbara liv ;)
Hejdå .
Fred .

Love .


Julia
PUBLICERAT: 2010-06-29, 03:38:37 | URL: http://dearjuliet.blogg.se/

Langar ett brett jäkla careface.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: