2010-06-23
 20:01:02

wää

Hellu, dagen spenderades i örebro dårå med mikaela och alla vad jag nu skrev igår + moa. Moa gullsötstackarn spydde i bilen :[ annars så var det riktigt trevligt, vi åkte trampbåt jag, mikaela, viljami och karrå, puh vad jobbigt det var + att det var ASVARMT och jag gick runt i jeans, vadå jag visste väl inte att det skulle vara varmt?.. Igår var vi ju vid skagern jag, mikaela, mamma och viljami. Jag och mikaela cyklade först men sen åkte vi hem med mamma i bilen, vi skulle grilla på stranden men vi faila...vad förväntade jag mig..? allt jag gör failar. Men puss på att det är midsommar imorgon, skriver mer om vad jag ska göra typ i något inlägg senare eller något om jag inte somnar, är fettrött... Ja men orkar inte skriva mer nu, hejdå och puss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: