2010-03-23
 23:21:54

blabla

Förstår egentligen inte varför inte jag nolifern #1, sitter och skriver massor av inlägg på bloggen?.. Men idag iallafall så gjorde jag följande (ungefär iallafall hihi) : Skola, flumm&chilll. Hem, cappuccino&tv. Äta mat, sedan gjorde jag chokladpudding. Kolla på kort från när jag var barn, fan vad ful jag var och det kanske förklarar dagens utseende också. Prata i telefon med per&mathilda, kolla tv. Lägga på, upp och lägga sig i sängen. Släcka och blogga. Sova sen skola. Intresseklubben antecknar va?! Puss godnatt. .. .. ..


karrå
PUBLICERAT: 2010-03-24, 12:23:26

DET DÄR ÄR FÖRSTA BILDEN JAG TOG HELT SJÄLV SOM VART HELT JÄVLA LYCKAD, fett stolt va jag :D


karrå
PUBLICERAT: 2010-03-24, 12:23:52

och ni sitter på en myrstack



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: