2010-03-22
 20:54:14

chacha läsare

Hejs, nu när jag sitter vid datorn tänkte jag lägga in ett par videos jag spelade in idag, och kanske ett par bilder också, we'll see.

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade hemma hos mikaela oså typ.
Sen när jag gick hem stod becca utanför lina och skrek typ julia eller något? så sen sprang hon över gatan till mig och vi pratade ett tag, sen lite senare kom hon hem till mig och vi pratade serious things ni veeet som vanligt.
Sedan kom lina, julia och jossan hit? och då satt vi bara i köket ett tag, sen gick vi till fanny? och typ, vetefan vad vi gjorde. De broffa eller boffa eller vad det nu hette, dvs sniffade hårspray ur en plastpåse, OKEeeJ typ.




HAHAHA SÖTT, jag har ingen aning om vem det är, hittade den på datorn bland mina bilder?




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: