2010-03-11
 20:03:19

dagens kungliga besök = mathilda <3

Eyy people. Viljami dampade nyss och då kom karrå värsta superwoman typ och räddar mig från döden... Men iallafall praoade ju jag idag, trevligttrevligt. Efter det konfa, vi kollade film och fikade, sedan hem efter det och då står mathilda utanför huset och vinkar glatt, hihi sött. Sen ringa frida sen per och prata lite, sen ringer mathilda och frågar om hon, brevik och kevin får komma in till mig ett tag, det fick de, vi satt bara och pratade typ. De gick typ nyss och nu ligger jag här i soffan med mitt täcke och äter mannafrutti och kollar på något cpprogram med brur. Imorgon ska jag till Örebro och där ska jag och per äta kebab, sen ska jag få spö av käre marcell för att jag kallade honom fjortis, men vi får väl se vem som får spö ;) (troligen jag men...). Men eftersom karrå ska till krogen så vet jag inte vart vi ska göra av bror min men det är väl morgondagens problem antar jag?.. På Lördag ska jag hitta på något och Söndag = sova/ta det lugnt. Men bloggar nog inte mer idag för känner att jag somnar när som helst, så godnatt och hejdå mina få läsare <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: